*

Na czasie.

Autorką pracy z wycinankowymi pisankami



jest Joyanna.



Witajcie, mam na imię Joanna. Jestem realistką dość twardo stąpającą po ziemi, jednak od czasu do czasu wychodzi ze mnie "artystyczna" dusza :)

Odkąd pamiętam lubiłam coś dłubać. Jako mała dziewczynka potrafiłam wyszyć serwetkę haftem richelieu albo podstawowymi splotami wydziergać okrągłą serwetkę na szydełku. Ostatnie strony szkolnych zeszytów pokryte były rysunkami. Potem była fascynacja haftem krzyżykowym…

Przygodę ze scrapbookingiem zaczęłam na początku 2010 roku. Zauroczył mnie przypadkowo obejrzany wordbook i zapragnęłam sama taki wykonać. Przeglądałam mnóstwo stron ze scrapbookingiem i wszystko mi się podobało - papiery, ćwieki, kwiatki itd. itp. Gdy już zgromadziłam pokaźną kolekcję wszystkiego co potrzebne i niepotrzebne ale za to śliczne :)))) zabrałam się do pracy... i w ten sposób powstają głównie kartki, czasami inne drobiazgi.

Uwielbiam góry, wiosnę i koty :) Propozycja współpracy jako Projektantka Wycinanki, wśród tak zdolnych i doświadczonych osób, była dla mnie dużym wyróżnieniem. Dziękuję za możliwość bycia częścią Waszego zespołu :)

1 komentarz: