Chętnie skorzystam, ale czy sklep będzie czynny ?
W tej chwili działa.Jeżeli będą problemy - prosimy o wiadomość na biuro@wycinanka.net .
Niestety dalej nie można wejść do sklepu a e-mail wysłany na podane konto wrócił z adnotacją - nie znaleziono nazwy domeny.
Ja też niestety nie mogę wejść na stronę sklepu :(
dokładnie ... od rana próbuję się dostać i nic :/
a poza tym maile też wracają
dokładnie, to samo...
Zaraz spróbujemy rozwiązać problem. Prosimy o cierpliwość.
Wszystko powinno już działać.
nadal nic
niestety nie wchodzi :(
Kilka osób jest zalogowanych...A jaki komunikat się Paniom wyświetla?
wyświetla się "Host not found"
Jedyne, co możemy zrobić, to poprosić Panią o ponowienie próby za jakiś czas.U nas wszystko działa bez problemu, także przy logowaniu się jako klient.
Ok, będe próbowac, pozdrawiam :)
U mnie to samo nie może znaleźć strony :(
Jeżeli problem będzie trwał (choć u nas już jest OK), przedłużymy akcję wysyłkową o jeden dzień.
O, z domu sie udało :)
niestety, nie udało mi się, działało tylko na chwilę, teraz znów adres jest niedostepny :(
Od jutra wszystko powinno wrócić do normy. Póki co promocję wysyłkową przedłużamy do czwartku.Przepraszamy za kłopoty.
zobaczymy jutro bo u mnie dalej to samo...
ehhh nadal to samo mimo że próbowałam z różnych komputerów i od różnych dostawców netu:/
W tej chwili czekamy na ruch firmy zawiadującej domeną. Prosimy o cierpliwość. Robimy co w naszej mocy, żeby rozwiązać problem.
Chętnie skorzystam, ale czy sklep będzie czynny ?
OdpowiedzUsuńW tej chwili działa.
OdpowiedzUsuńJeżeli będą problemy - prosimy o wiadomość na biuro@wycinanka.net .
Niestety dalej nie można wejść do sklepu a e-mail wysłany na podane konto wrócił z adnotacją - nie znaleziono nazwy domeny.
OdpowiedzUsuńJa też niestety nie mogę wejść na stronę sklepu :(
OdpowiedzUsuńdokładnie ... od rana próbuję się dostać i nic :/
OdpowiedzUsuńa poza tym maile też wracają
OdpowiedzUsuńdokładnie, to samo...
OdpowiedzUsuńZaraz spróbujemy rozwiązać problem. Prosimy o cierpliwość.
OdpowiedzUsuńWszystko powinno już działać.
OdpowiedzUsuńnadal nic
OdpowiedzUsuńniestety nie wchodzi :(
OdpowiedzUsuńKilka osób jest zalogowanych...
OdpowiedzUsuńA jaki komunikat się Paniom wyświetla?
wyświetla się "Host not found"
OdpowiedzUsuńJedyne, co możemy zrobić, to poprosić Panią o ponowienie próby za jakiś czas.
OdpowiedzUsuńU nas wszystko działa bez problemu, także przy logowaniu się jako klient.
Ok, będe próbowac, pozdrawiam :)
OdpowiedzUsuńU mnie to samo nie może znaleźć strony :(
OdpowiedzUsuńJeżeli problem będzie trwał (choć u nas już jest OK), przedłużymy akcję wysyłkową o jeden dzień.
OdpowiedzUsuńO, z domu sie udało :)
OdpowiedzUsuńniestety, nie udało mi się, działało tylko na chwilę, teraz znów adres jest niedostepny :(
OdpowiedzUsuńOd jutra wszystko powinno wrócić do normy. Póki co promocję wysyłkową przedłużamy do czwartku.
OdpowiedzUsuńPrzepraszamy za kłopoty.
zobaczymy jutro bo u mnie dalej to samo...
OdpowiedzUsuńehhh nadal to samo mimo że próbowałam z różnych komputerów i od różnych dostawców netu:/
OdpowiedzUsuńW tej chwili czekamy na ruch firmy zawiadującej domeną. Prosimy o cierpliwość. Robimy co w naszej mocy, żeby rozwiązać problem.
OdpowiedzUsuń