*

Torebka na prezent - tutorial.

Dziś przygotowałam dla Was kurs na naprawdę szybką torebeczkę prezentową.



Przed Dniem Babci i Dziadka miałam straszne urwanie głowy i bardzo mało czasu na wykonanie drobiazgów dla Dziadków mojej trzyletniej Córci. Wpadłam na pomysł zrobienia filcowych serduszek, które również wbrew pozorom robi się błyskawicznie. Babcine pudełko wymagało ciut więcej zachodu dlatego opakowanie prezentu dla Dziadka musiałam wykonać błyskawicznie i tu z pomocą przyszedł poniższy szablon.



Zrobiłam go na podstawie tej (http://joyanna-joanna.blogspot.com/2011/02/instytutologia-stosowana.html) torebeczki jednak zmieniłam nieco proporcje aby łatwiej było wkładać do niej prezenciki.
Szablon wycięłam i odrysowałam na papierze, w tym przepadku Czerwcowa noc, który świetnie się tu sprawdza z uwagi na dużą gramaturę. Wielkość torebki można dopasowywać do własnych potrzeb.



Miejsca zaznaczone na szablonie przerywaną linią bigujemy i zaginamy. W „uszach” torebki robimy otwory.



Następnie sklejamy skrzydełka ozdobimy według uznania ( u mnie to trybiki) i torebeczka gotowa.







Joyanna

10 komentarzy:

  1. Piękny kursik napewno skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne opakowanie na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przydatny... kursik ! Wielkie dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za kursik ;p
    Stworzyłaś piękny koszyczek prezentowy. Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  5. SUPER! Bardzo efektowne! Muszę sobie coś takiego zrobić! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. moje pierwsze torebeczki już są...fajny kurs..

    OdpowiedzUsuń
  7. zrobiłam torebke wydług kursu wyglada tak
    http://ela17-mojepasje.blogspot.com/2012/02/torebka.html

    OdpowiedzUsuń