*

Zrób to sam - koszyczek.




Aby przygotować bazę do koszyczka, musimy wyciąć z papieru 2 kółka o średnicy 9cm oraz pasek o długości 30cm i szerokości 9cm.



Ja wykorzystałam do tego celu papier Instytut – w żywych, wiosennych kolorach.

Zanim przystąpimy do dalszych czynności, możemy już częściowo ozdobić ten fragment papieru – np. przez zastosowanie przeszyć i wstążki atłasowej.

Po wstępnym ozdobieniu, pasek bigujemy i zaginamy tak, aby uzyskać powierzchnię do klejenia szerokości 2cm.

Wycinamy ten fragment “w ząbki”, następnie smarujemy klejem Magic i przyklejany nasze wcześniej przygotowane kółka – jedno od góry, drugie od dołu, tak aby zamaskować miejsce klejenia.





Po sklejeniu całości możemy również dokleić pasek papieru naśladujący pałąk koszyczka.
Następnie możemy dokończyć ozdabianie – ja zdecydowałam się na kompozycję kwiatową, w której wykorzystałam m.in. ręcznie wykonane kwiatki (na bazie papieru Czerwcowa Noc).



Tak przygotowany koszyczek sprawdzi się idealnie jako opakowanie na wielkanocne słodkości lub wiosenną kompozycję kwiatową.



3 komentarze: