*

Wycinankowe ornamenty w przedmiotach decoupage.


Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam, jak w prosty sposób wykorzystać wycinankowe ornamenty do ozdobienia drewnianych przedmiotów. Wypukłe ornamenty dodadzą im urody i oryginalności. W prezentowanym komplecie wykorzystałam ornament  z kolekcji ROZARIUM Zdobione pudełka zabejcowałam i polakierowałam. Następnie przykleiłam wybrany przeze mnie ornament, używając kleju Magic (możecie użyć innego). Nałożyłam malutkie kropki kleju patyczkiem od szaszłyków na wycinankę potem delikatnie ją dociskając. Małym pędzelkiem pomalowałam ornament bejcą, aby miał taki sam kolor jak reszta pudełka, a następnie polakierowałam ostatni raz. W ten sposób otrzymałam piękne ornamenty, dużo delikatniejsze niż te, które robię przy użyciu szablonów i pasty 3D.





6 komentarzy:

  1. Super efekt z tymi ornamentami i moja ulubiona serwetka w maki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super efekt. A ja się własnie zastanawiałam co umieścić na wieczku mojego pudełka . Dziękuję za podpowiedz :)
    Pozdrawiam Mili

    OdpowiedzUsuń
  3. Ornamenty świetne, ale te maki:) cudo! - Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyszło-właśnie szukałam czym go przykleić i tez wybrałam magika:)-efekt zobaczysz na Krainie Czarów-pozdrawiam Beth

    OdpowiedzUsuń
  5. Na swoim blogu też prezentowałam prace z takim wykorzystaniem elementów kupionych w Wycinance;)

    OdpowiedzUsuń