*

Co nas czeka w nowym sezonie projektowym?

Już w tym miesiącu będziecie mogli zobaczyć u nas pierwsze prace

zuziuchy, Piekielnej Owcy, Joaśki z  AWHKasi z  Worqshop i Jesse

Latem... zaglądajcie też do MarysJi, która gości w naszym Desing Teamie!


Chcecie wiedzieć, czego można spodziewać się po nowych członkiniach wycinankowego DT?
Poczytajcie i popatrzcie.

***

zuziucha




Mam na imię Zuzia, dla znajomych Zu, być może niektórym znana  z blogowego świata jako zuziucha.  Moja przygoda ze scrapbookingiem rozpoczęła się jakieś  3 lata temu, sama dokładnie nie pamiętam. W każdym razie przygoda ta trwa do dziś i raczej prędko się nie skończy. Mojemu  hobby  poświęcam każdą wolną chwilę. Zamykam wspomnienia w albumach,  ale tworzę  także kartki, layouty, notesy oraz inne rzeczy z papieru.  Jestem mamą zakochaną do szaleństwa w swoich córeczkach sześcioletniej Julii i pięciomiesięcznej Lili. Razem spędzamy mnóstwo czasu. Obie dziewczyny są głównymi bohaterkami moich prac. Ponieważ bardzo lubię pomagać innym to często angażuję się w przeróżne akcje charytatywne co daje mi bardzo dużo satysfakcji. 




***

Piekielna Owca




Tnę, kleję , chlapię, psikam, szarpię, szyję - scrapuję.  Kiedy zasiadam do papierów i dodatków następuje TEN moment. Mój moment.To mój oddech. To moja pasja. Chciałabym się nią podzielić i zarazić nią cały świat. Wciąż odkrywam scrapbooking na nowo i wciąż szukam nowych wyzwań, dzięki temu wciąż wciągam się na nowo w tą niesamowitą przygodę.



***

Asia z Art With Heart


 
Kreatywna zołza, która spełniła swoje marzenie o Pracowni Plastycznej,
odkładając swoją karierę prawniczą na później. Miłośniczka zabytkowych
 rowerów holenderskich, amatorka fotografii. Docenia drobne radości
każdego dnia. W swoich pracach dba o każdy szczegół, ich nieodłączne
elementy to kropeczki i chorągiewki. Ulubione kolory to morski i mocny odcień różu.



***

Kasia - Worqshop


 
Witajcie, mam na imię Kasia i jestem świeżo upieczoną 25latką. Różne decyzje i zbiegi okoliczności sprawiły, że od ponad roku mieszkam wraz ze swoim tureckim narzeczonym na krańcu Europy- w kolorowym i szalonym Istanbule. Każda chwila z naszego życia tutaj jest warta zapamiętania, a najlepszą formą w jakiej mogę się wyrazić i wyszaleć jest scrapbooking, stąd też w ostatnich miesiącach z pasji stał się on swego rodzaju sposobem na życie. W swoich pracach uwielbiam mieszać różne style i techniki, zabawa z papierami, farbami i stemplami daje mi mnóstwo radości, tym bardziej cieszę się na najbliższy rok spędzony w inspirującym i twórczym gronie wycinanki oraz z możliwości wykorzystywania ich pięknych i unikalnych produktów w swoich pracach :)

***

Jesse


 
Hello, this is Jessica from Germany, I began Scrapbooking last autumn and quickly fell in love!
Most of all I like creating Layouts as little memories to everyday occurrences and at the moment I love to layer and to throw around with Embellishment, so that there is a lot to discover. Therefore Wyzinanka is perfect for me, with all it’s beautiful things :)
I’m very happy to be chosen for the Design Team and hope to inspire you as well!
As I like getting inspired by blogs, I started my own one this spring, too. It would be a pleasure, to meet you there :)




***


marysJa



jestem szczęściarą, bo mogę robić to co kocham :) w zaczarowanym świecie scrapbookingu czuję się jak mała dziewczynka w krainie czarów - wszystko zachwyca i wszystko cieszy :) a największa radość to ta, sprawiona moja pracą komuś innemu :)






---------------------------------------------------------
P.s.Nie zapominamy o tutorialach - już jutro o dekorowaniu mebli za pomocą tekturek opowie Sagitta.

1 komentarz: