*

Projekt Powitalny / Welcoming Project - Katya Pogodina

Powitalna inspiracja od Katyi. Znajdziecie w niej sporo wycinankowych produktów.

"Witajcie! 

Jestem bardzo szczęśliwa, że należę do DT wycinanki. Jako mój pierwszy projekt postanowiłam stworzyć inspirację na najważniejszy dla mnie temat - w 2015 urodził się nasz trzeci synek. 
Lubię dużo warst i detali, dlatego użyłam ich w mojej inspiracji. Wycinanki są tak niezwykłe, że można używać ich zarówno jako dodatkowych warstw w projekcie lub tez jako jego ważnych detali. Wycinanki oraz drewniane serduszko pomalowałam akwarelami, tworząc cienie."


Welcoming project from Katya. You will find here lots of our products.

"Hello everyone! 

I’m so happy to be in DT Wycinanka. 
For my first project I decided to make a layout about the most meaningful event for me – in 2015 our 3rd son was born. 
I like lots of layers and details, so I use this technique in my layout. Chipboard is so unique that it can be used as both an additional layer and an important detail of the project. 
painted chipboard and the wooden heart “YOU” with watercolors, creating the shades which I wanted."









6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Катюша, с дебютом тебя! Красивая страничка! И вы чудесные с малышом! Узнаю коллекцию !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Катюша, поздравляю с ДК!!! Страничка очень красивая!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Потрясающая страничка! Катя, молодчинка!!

    OdpowiedzUsuń