*

Kartka z cyfrowych stempelków. Kursik.

Dziś chciałabym Wam pokazać jak zrobić kartkę bez użycia jakichkolwiek
scrapowych przydasi, poza stemplami cyfrowymi.
Wystarczy tylko baza kartki, papier do wydruku stempli cyfrowych oraz najzwyklejsze farby akwarelowe.

Pracę rozpoczynamy od zmniejszenia obrazka do wymiarów jakie są nam potrzebne w Wordzie.





W ten sposób przygotowałam wszystkie stemple a następnie je wydrukowałam.
Do stempla z kredką dodałam ramkę, z którą ma tworzyć spójna całość.





Po przygotowaniu bazy pod kartkę zabrałam się do kolorowania Tosi, którą wydrukowałam na papierze akwarelowym, co pozwala na lepsze operowanie farbami.
Polecam Wam przed malowaniem zwilżyć taki papier akwarelowy wodą, wtedy w momencie jakiegoś błędu możecie natychmiast chusteczką zebrać niepożądany wyciek,
bez ryzyka że zniszczycie wydrukowany stempel.Oczywiście wydruki na drukarce atramentowej mogą się lekko rozmazać dlatego warto uważnie nawilżać kartkę

Gdy pomalowany obrazek wysechł, wycięłam go i przykleiłam do kartonika z wcześniej przyklejonym kartonikiem z wydrukiem stempelka z kredką.



Ostatnim krokiem było przyklejenie na taśmę dystansową dwustronnie klejącą okrągłego stempla.



I tak oto kartka na Dzień Nauczyciela została wykonana bez użycia jakichkolwiek dodatkowych drobiazgów. Nie ukrywam miałam ochotę na dodanie czegoś- jednak nie!
Chciałam pokazać, iż bez bogatego warsztatu też można stworzyć kartkę. Inna jest, to prawda, ale to że jest inna, nie znaczy że jest gorsza :)

Pozdrawiam Was i zapraszam do zabawy z cyfrowymi stemplami z Wycinanki.

Rybiooka

2 komentarze:

  1. Pomysłowe :) Na jakim rodzaju papieru wydrukowałaś stemple? Na papierze wizytówkowym?

    OdpowiedzUsuń
  2. W żadnym wypadku nie jest gorsza. Pomysłowość się liczy.

    OdpowiedzUsuń