*

Serwetniki z cyfrowych stempelków.



Dzisiaj chciałam zaproponować Wam wykonanie prostej ozdoby na stół - serwetników. Można je stworzyć szybko i uzyskać niepowtarzalny efekt dzięki wykorzystaniu wycinankowych stempelków cyfrowych. I uwaga - nie trzeba mieć pod ręką profesjonalnych narzędzi do kolorowania stempli! Wystarczy drukarka i odrobina wyobraźni :) Ja zatęskniłam już za Bożym Narodzeniem, dlatego do wykonania mojego serwetnika wykorzystałam świąteczny stempel Wycinanki. Bazą do stworzenia kółka na serwetki jest pasek papieru o wysokiej gramaturze - u mnie ma wymiary 3x16cm. Wydrukowałam również wybrany stempelek w trzech egzemplarzach i trzech różnych kolorach. Rozmiar stempla dopasowałam do rozmiaru mojego dziurkacza (1,5 cala) korzystając z funkcji zwykłego programu tekstowego.





Po wydrukowaniu przyszedł czas na prawdziwie zegarmistrzowską robotę, czyli dokładne wycięcie wszystkich elementów.
Dodatkowo wycięłam również dziurkaczem jeszcze jedno kółko, tak aby uzyskać efekt trójwymiarowości. Następnie nakleiłam wszystkie elementy, wykorzystując przy tym pozostałości tekturowego alfabetu - oczywiście taśma dystansowa jest tutaj najwygodniejszym rozwiązaniem, ale gdy jej zabraknie, może wykorzystać również takie recyklingowe pomysły.



Następnie skleiłam oba końce paska tak, aby stworzyły kółko, a w miejscu łączenia nakleiłam moje elementy ozdobne - w tym trójwymiarowy świąteczny stempel.



Później pozostało tylko zwinięcie serwetki i ... no cóż, do Świąt jeszcze 2 miesiące, więc z dekoracją stołu będę musiała jeszcze chwilkę poczekać. :) Ale cyfrowe stemple Wycinanki w tej postaci można wykorzystać również z okazji innych uroczystości, stwarzając dzięki temu niepowtarzalne i oryginalne ozdoby.


Zuzanka

4 komentarze: