*

Krok po kroku - bilecik do prezentów.

Powoli zaczynamy już odliczanie do świąt Bożego Narodzenia i rozglądanie się za gwiazdkowymi prezentami. Doskonale też wiadomo, że w dawaniu prezentów liczy się nie tylko zawartość opakowania, ale również sposób ich wręczania.
W wyczarowaniu odpowiedniego klimatu mogą nam pomóc własnoręcznie wykonane bileciki do prezentów.





Wykonanie tego zadania znacznie ułatwia maszynka i zestaw wykrojników, ale ja dzisiaj proponuję Wam pracę w oparciu o prosty szablon. Szablon tworzymy w dowolnym programie graficznym lub tekstowym - u mnie jest to owal o wymiarach 9,5 x 12,5cm, wykonany w programie Open Office Writer.



Po wydrukowaniu odrysowujemy owal na wybranym papierze do scrapbookingu, np. Czerwcowa Noc. Dokładnie wycinamy odrysowany kształty,



naklejamy go na większy fragment papieru wizytówkowego,



bigujemy i zginamy w połowie.



Następnie odcinamy nadmiar papieru wizytówkowego używając dowolnego wzoru nożyczek ozdobnych. Kolejnym krokiem jest ozdobienie naszej bazy - ja w tym celu użyłam kraciastej wstążki, motywu świątecznego oraz ramki z Wycinanki. Teraz pozostaje tylko wycięcie kółka do zawieszenia bileciku i zamieszczenie w środku odpowiedniej podpowiedzi dla świętego Mikołaja :)




Zuzanka

3 komentarze:

  1. Brakowało mi takiego kursu, bo dopiero zaczynam scrapowanie. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie kursy :) Bardzo dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. myślałam, że bez wykrojników nie da się tego zrobić a tu proszę - nożyczki -dzięki za pomysł!;)

    OdpowiedzUsuń