*

Przepis na wianek.


Witajcie. Gdy przeglądam wasze blogi, widzę, że Święta zbliżają się wielkimi krokami. Więc i ja przygotowałam coś świątecznego - przepis na wianek :)


Jeżeli chodzi o potrzebne materiały to potrzebne nam będą:
pistolet do klejenia na gorąco i klej,
wianek ratanowy (mój ma średnicę trochę ponad 30cm) - ja pomalowałam go złotą farbą w sprayu,
mech - naturalny suszony mech będzie dekoracyjny przez długi czas,
suszone plastry pomarańczy, laski cynamonu, szyszki, żołędziowe czapeczki, orzechy włoskie,
jak również filcowe ozdoby z wycinanki: choinki i renifer.
Generalnie dekoracje zależą od Waszych pomysłów. Mogą być nimi również mini bombki, sztuczne jabłuszka, ratan, koraliki itp.



Na początek wianek okleiłam mchem, zostawiając jednak w kilku miejscach wystające dekoracyjne gałązki ratanu.



Kolejnym etapem było przyklejenie szyszek, orzechów, żołędziowych czapeczek itp. Dopiero potem ozdabiałam górę: dokleiłam ozdoby z filcu, plasterek pomarańczy i laski cynamonu.






Do zawieszenia posłużyła grubsza zielona wstążka. Można ją przewlec przez jedną, dwie gałązki, lub przez cały wianek.

I to by było na tyle. Kursik krótki, ale na zrobienie takiego wianka trzeba poświęcić troszkę czasu. Za to jednak będziemy mieć piękną ozdobę na drzwi lub stół.

pozdrawiam Was ciepło

Shiraja

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładny. Czuć, że święta idą patrząc na ten wianek. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku jaki wspaniały:))) przy okazji zapraszam do siebie na candy!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. od jakiegoś czasu szykuję się, by 'popelnić' jakiś wianek - dzięki za kursik :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hellο, Neat рost. Thеre is an issue along
    with yоur webѕitе іn web explorer, сοuld сhecκ
    this? IE ѕtіll is the marketplaсe leаder
    and а huge cοmponent to other people
    will leаve out your wonԁerful ωriting due tο thіs problem.


    Feel fгее to vіsit my website - hcg drops vs injections

    OdpowiedzUsuń