*

Kurs na szablon z cyfrowego stempelka.

Potrzeba matką wynalazków, jak głosi przysłowie. Do zrobienia miałam męską kartkę, pewnie jak dla części z Was jest to dla mnie temat dość trudny. Wiadomo odpadają zawijaski, kwiatki, błyskotki koraliki itp. ozdoby, przynajmniej dla mnie takie dodatki jakoś się nie komponują z męską kartką.
W poszukiwaniu inspiracji przeglądałam posiadane zasoby przydasi i wpadł mi w ręce cyfrowy stempelek z Wycinanki. Popatrzcie co wymyśliłam.



A jak zrobić przestrzenny balon ze stempelka? Oto odpowiedź. Stempelek drukujemy w 2 egzemplarzach w identycznych rozmiarach. Jeden posłuży nam jako wzór, a drugi potniemy…



Wycinanie poszczególnych elementów balonu zaczynamy od zewnętrznych konturów, potem wycięte szablony odrysowujemy na wybranym ozdobnym papierze.



Następnie odcinamy zewnętrzne elementy uzyskując kolejny element itd.



Odrysowane elementy oczywiście także wycinamy. Wszystkie poszczególne elementy balonu wyglądają tak:



Teraz wycinamy drugi balon. Ja zostawiłam malutki margines, aby uzyskać efekt „odbicia” elementu od papieru bazowego kartki.



Jeszcze przed przyklejeniem poszczególnych elementów, „liny” trzymające czaszę balonu oplotłam szarym sznurkiem, jego końcówki przykleiłam na taśmę dwustronną od spodu.
Pierwszą warstwę wyciętych elementów przykleiłam na drugi wydrukowany wcześniej stempel za pomocą kleju Magic, dalej korzystając z taśmy dystansowej/kosteczek 3d przykleiłam kolejne elementy.



I balon gotowy.



Joyanna

4 komentarze: