*

Wycinanki ze sklejki przetestowane, czyli kolejna odsłona scrap-decou!

Gdy dostałam do przetestowania wycinanki ze sklejki moje pierwsze wrażenie było takie, że są solidne, grube i co za tym idzie - fajnie ciężkie. Trochę posłodzę Wycinance, bo po raz pierwszy spotkałam się z tak porządnie wykonanymi.
Kolejnym plusem dla mnie było to, że sklejka nie ma słoi więc można gładko nakładać farbę.

Konika i serce pomalowałam farbami akrylowymi bezpośrednio na sklejkę. W przypadku konika nie chciałam gładkiej powierzchni :) , więc gęstą farbę nakładałam twardym pędzlem czyli o naturalnym włosiu . Pierwszą warstwę pionowo a drugą poziomo tak żeby powstała „kratka” . Mogę podpowiedzieć, że do wykonania siodła świetnie nadaje się ramka owalna przecięta na pół i delikatnie przycięta w łuk, drugi element 3d stworzyły kwiatki przyklejone na dole.



Do ozdobienia serca użyłam ramki rozarium oraz narożnika las tropikalny.



Na zawieszki przykleiłam papier do scrapbookingu, który od jakiegoś czasu o wiele bardziej lubię używać niż serwetki. Nie musze się martwić, że powstaną zmarszczki, a i wzór jest bardziej wyrazisty. Po wyschnięciu papieru stemplowałam je pieczątkami i naklejałam klejem magic różne zgromadzone „przydasie”. W jasnej zawieszce na klamkę wykorzystałam resztki ramki Luwr, która została mi po ozdobieniu stolika a do ciemnej – komiksowej chmurki oraz strzałek.




Sagitta

6 komentarzy:

  1. Konik jest cudowny, byłby piękną ozdobą dziecięcego pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny koń !! i jestem zaskoczona tak fantasycznym dopasowaniem czerwieni z turkusem :)
    Piękna robota Sagoto.Oczywiście rumak przyćmił równie dobrze sie prezentujace zawieszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. CUDOWNE prace! Konik podbił moje serce, jest fantastyczny, a zawieszki również robią ogromne wrażenie. Dziękuję za ogromną dawkę inspiracji! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny ten konik :)pozostałe prace rownież :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przesliczne.i swietne pomysly na polaczenie decoupage i scrap,bardzo sie przydadza podpowiedzi!

    OdpowiedzUsuń