*

Witrynka. Turtorial z WYZWANIEM!




Dziś chciałabym Was zaprosić do wspólnego zrobienia witrynki, ramki w której
można umieścić zdjęcie, jakiś retro drobiazg. To, do czego ją wykorzystacie
zależy od Was.

Potrzebne będzie
pudełko,
linijka,
ołówek,
pisak,
nożyczki,
4 klipsy zaciskowe,
klej magic
oraz stare gazety, strony z książek, szary papier.

Wielkość pudełka, jego głębokość zależy od przedmiotu, jaki będziecie chcieli w nim umieścić.Ja wykorzystałam pudełko po butach.



Bierzemy pudełko i na jego rogach zaznaczamy odcinek jaki natniemy.Ja odmierzyłam 2 cm.



Następnie nacinamy do miejsca, które zaznaczyliśmy.



Nacięte rogi zaginamy do środka pudełka i smarujemy klejem zaciskając klipsami, aby się skleiło.







Po wyschnięciu rozrabiamy w miseczce klej magic z niewielką ilością wody, za pomocą tej mieszanki oklejamy pudełko pociętymi na mniejsze paski gazetami.




Odstawiamy, aby wyschło, powtarzamy czynność używając już podartych kart z książki. ( Książka zdobyta, nie mająca wielu stron )

Po wyschnięciu pomalowałam całość białą farba akrylową, ale nie jest to konieczny zabieg. Wszystko zależy od tego jaki efekt końcowy chcecie uzyskać.



Ja witrynkę w końcu potuszowałam .



Jeśli dzięki temu kursowi stworzycie swoje witrynki podzielcie się z nami ich zawartością wrzucając linki tutaj:





Wśród osób, które do końca listopada wrzucą link do swojej witrynki wylosujemy kogoś, do kogo trafią tekturowe manekiny z asortymentu WYCINANKI oraz pięć pełnych kolekcji wycinankowych papierów do scrapbookingu.
W poście ze zgłaszaną pracą należy umieścić link do naszego wyzwania.

Losowanie 30 listopada!

Pozdrawiam
Rybiooka

8 komentarzy:

  1. Super kursik!!!! Ja co prawda jeszcze nie dojrzałam do pracy z papierem, ale kto wie... może w przyszłości wykorzystam kursik od Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę, jaki praktyczny i pomysłowy instruktaż, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam jako pierwsza moją witrynkę :)

    Dziękuję za bardzo ciekawy tutorial, dzięki któremu zmobilizowałam się do zrobienia czegoś zupełnie nowego i innego, niż dotychczas:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez zglaszam moja witrynke mam nadzieje ze sie podoba. Coreczka jest bardzo zadowolona z niej , dzieki za pomysl :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie było łatwo wyrwać się z rutyny, ale i ja podjęłam wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy projekt! Dziękuję za kursik!:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również zgłaszam moją witrynkę. Jak tylko zobaczyłam kursik, od razu wiedziałam, że coś powstanie, a w końcu bym zapomniała o pokazaniu ;)

    OdpowiedzUsuń